Psí srandy 1. díl - Klikr, obrovský pomocník

19.03.2018

Klikr je dle mého úžasná pomucka pro výcvik psa.
Dokáže přesně označit situaci, kterou po pejskovi chceš a dát mu tak najevo, že teď, právě teď a ne jindy je ta situace, kterou vyžaduješ.
Aby to ovšem pes pochopil, je neprve nutné ho naučit chápat co kliknutí značí.

Je to ta úplně jednoduché...
Koupíš klikr kdekoliv v chovatelských potřebách, stojí pár korun (já kupovala asi za 25,-), takže investice minimální, ovšem pomocník k nezaplacení.
Je jich spousty ve všelijakých velikostech, barvách i jedinečného zvuku cvakání - klikání.

Tak a teď s ním seznam pejska.
Já to udělala tak, že jsem vzala večerní dávku granulí, sedla si s pejsekem a klikla - dala granulku.
Klikla - dala granulku.
Klikla - dala granulku...
Pořád dokola dokud jsem nezkrmila celou dávku granulek.
Takto jsem opakovala cca týden.

Že pejsek ví, o co jde poznáš tak, že v nečekaný moment, kdy se pejsek nesoustředí klikneš. Pokud se na tebe podívá, přiběhne a bude vyžadovat odměnu, je vyhráno a pejsek ví, že pokud klikneš a následuje odměna, noo tak hurá do cvičení prvních psích kousků.

Soňa Marešová - majitelka
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky